MEET THE TEAM: Nelleke

Elke maand highlighten wij een ander Internorm teamlid. Deze keer is Nelleke aan de beurt en zij werkt inmiddels al 16 jaar bij Internorm.

 

Net als Agnes en Lisa, werkt Nelleke als administratief medewerkster. Nelleke haar werkzaamheden zijn erg divers. ‘Geen dag is hetzelfde. Dit komt ook omdat wij allemaal parttime werken. Dus met enige regelmaat ben je ook even bezig met bepaalde vaste taken van een collega. De ochtend begint voor mij met het zorgen dat mijn collega in het magazijn aan de slag kan. En het controleren van de goederen die worden verzonden of om welke reden dan ook retour komen. Ook verzorg ik het transport voor het maatwerk en het contact met de klant hierover. Uiteindelijk sluit ik de dag af met het versturen van de facturen. Daardoor weet de klant direct, mijn zending is onderweg. Wij blij iets verkocht te hebben en de klant nog blijer, want zij kunnen de volgende dag alweer aan de slag!’

Op de vraag wat Nelleke nou het allerleukste aan haar werk vindt, antwoordt ook zij: ‘Mijn collega’s!’ Bovendien blijft het contact met klant altijd leuk voor Nelleke. ‘Iedereen is op zoek naar iets anders. Het blijft een uitdaging om samen met de klant naar oplossingen te zoeken.’

 

Bekijk de video hieronder voor een uitgebreider interview met Nelleke!